О Б Щ И Н А В Е Л И Н Г Р А Д
З А П О В Е Д
№ 11/ 05.01.2018 година
На основание чл.44,ал.2 от ЗМСМА, чл.72 от Наредбата за реда за придобиване, разпореждане и управление на общинско имущество на Община Велинград и във връзка с изпълнение на Решения №383/30.11.2017г. и №384/30.11.2017г. на ОбС- Велинград,
Н А Р Е Ж Д А М :
1. На 31.01.2018 г. от 10:30 часа в Малката заседателна зала на Община Велинград да се проведе търг с тайно наддаване за отдаване под наем за срок от 5 /пет/ години на следните обекти, а именно:
- помещение №1 с площ от 14.48 кв.м. с предназначение „За търговска дейност”
- помещение №2 с площ от 13.06 кв.м.,
находящи се в УПИ XXIV, кв.124 по плана на гр.Велинград (АПОС № 298/05.08.2002 г.).
2.Определям начална тръжна месечна наемна цена на горепосочените обекти в размер на:
помещение №1 – 140 / сто и четиридесет/ лв. без ДДС
помещение №2 - 105 /сто и пет/ лв. без ДДС.
3. Определям депозит за участие търга в размер на:
за помещение №1 – 14 /четиринадесет/ лв.
За помещение №2 – 10,50 / десет лева и петдесет стотинки/ лв.,
който представлява 10 % от началната месечна наемна цена и който се внася по сметка BG 65 RZBB 9155 3320 0105 30, банков код RZBBBGSF „ РАЙФАИЗЕНБАНК-БЪЛГАРИЯ”АД до 15:00 часа 30.01.2018 г.
4. Утвърждавам тръжна документация и такса за нейното закупуване в размер на 96.00 лв./деветдесет и шест лева/ с ДДС. Същата се закупува от касата на ОбА, находяща се на първи етаж, всеки работен ден от 9.00 часа до 15.30 часа, от 24.01.2018 г. до 30.01.2018 г.
5. Оглед и информация за обекта може да се получи всеки ден от 9.00 часа до 16.00 часа, от 24.01.2018 г. до 30.01.2018 г. в отдел „УСНРОПЗ“, ет.3, ст.31 на Община Велинград.
6. Определям краен срок за приемане на заявлението за участие в търга - 16.00 часа, до 30.01.2018 г.
7. Към заявления (по образец) за участие в търга се прилагат документите съгласно указаното в образеца.
- Удостоверение от Агенцията по вписванията/заверен препис/ или справка от търговския регистър за регистрация на юридическото лице /заверено от юридическото лице/.
- Копие от документа за самоличност /вярно с оригинала/
- Пълномощно с нотариална заверка на подписа, когато се участва чрез пълномощник
- Документ за закупена тръжна документация /вярно с оригинала/.
- Документ за внесен депозит /вярно с оригинала/
- Удостоверение за липса на задължения към Община Велинград-оригинал
- Декларация за оглед на обекта /образец/
- Копие от документа за регистрация по ЗДДС ако има такъв, заверен вярно с оригинала.
- Оферта-образец /подава се в отделен непрозрачен запечатан плик надписан с наименованието на участника и обекта /по заявлението за участие в търга/,поставен в плика с останалите документи/.
8. Определям комисия за провеждане на търга в състав:
9. Търг може да се проведе само в случай, че са се явили най-малко двама кандидати или са подадени 2/две/или повече заявления за участие.
При явяване само на един кандидат по т.1 повторна процедура да се проведе при същите условия, час и място на 07.02.2018 г. като удължавам срока за продажба на тръжна документация и внасяне на депозити до 15:30 часа от 01.02.2018 г. до 06.02.2018 г. и определям краен срок за подаване на заявлението за участие в търга до 16.00 часа, до 06.02.2018 година.
10. Заповедта с изключение на т.8 да се публикува съгласно чл.73, ал.1 от НРПРУОИ най-малко 20 дни преди датата на провеждане на търга в един национален ежедневник, един местен вестник, на таблото за обяви в сградата на Община Велинград и сайта на Община Велинград.
За действията на комисията се съставя протокол, който се подписва от всички членове, участващи в комисията.
Д-Р КОСТАДИН КОЕВ………………
КМЕТ НА ОБЩИНА ВЕЛИНГРАД
Коментарите са изключени!