ЗАПОВЕД№ 104/29.01.2021 г.

О Б Щ И Н А     В Е Л И Н Г Р А Д

З А П О В Е Д

 

№ 104/29.01.2021 г.

 

          На основание чл.44, ал.2 от ЗМСМА, чл.80 от Наредбата за реда за придобиване, разпореждане и управление на общинско имущество на Община Велинград в изпълнение на Решение № 306/12.11.2020г. на Общински съвет – Велинград, с което се разрешава откриване на процедура за отдаване под наем на общински обект

 

Н А Р Е Ж Д А М :

  1. На 18.02.2021 г. от 11:00 часа  в Голяма заседателна зала на Община Велинград да се проведе търг с явно наддаване за отдаване под наем за срок от 5 /пет/ години на следния обект публична общинска собственост, а именно:

петно № 3 с площ 40 /четиридесет/ кв.м., одобрено на ЕСУТ с Протокол № 3, Решение XXI от 16.05.2015 г., изцяло попадащо в имот с № 10450.502.106 по КККР на гр. Велинград (по стар план  УПИ IV-2850, кв. 156 – парка пред Централен плаж)

 

  1. 2.      Определям начална тръжна месечна наемна цена в размер на 280 /двеста и осемдесет/ лв. без ДДС и стъпка за наддаване – 28 /двадесет и осем/  лв. без ДДС.
  1. Определям депозит за участие в търга  в размер на 840 /осемстотин и четиридесет/ лв., който представлява 25 % от  наемната цена за една календарна година и който се внася по сметка BG 89 SOMB91303361807101, банков код  SOMBBGSF „ОБЩИНСКА БАНКА“ АД  до   15:30 часа  17.02.2021 г.
  2. Утвърждавам тръжна документация и такса за нейното закупуване в размер на 96.00 лв. /деветдесет и шест лева/ с ДДС. Същата се закупува от касата на общинска администрация, находяща се на първи етаж, всеки работен ден от 9.00 часа до 15.30 часа, от 11.02.21г. до  17.02.2021 г.
  3. Оглед и информация за обекта може да се получи всеки ден от 9.00 часа до 16.00 часа, от 11.02.21г. до 17.02.2021 г. в отдел „ОСЗ“, ет.3, ст.32 на Община Велинград.
  4. Определям краен срок за приемане на заявленията за участие в търга до 16.00 часа на 17.02.2021 г.
  5. Към заявления (по образец) за участие в търга  се  прилагат  документите съгласно указаното в образеца.
  • Удостоверение от Агенцията по вписванията/заверен препис/ или справка от търговския регистър за регистрация на юридическото лице /заверено от юридическото лице/.
  •  Копие от документа за самоличност /вярно с оригинала/
  •  Пълномощно с нотариална  заверка на подписа, когато се участва чрез пълномощник
  •  Документ за закупена тръжна документация /вярно с оригинала/.
  •  Документ за внесен депозит /вярно с оригинала/
  •  Декларация за оглед на обекта /образец/
  •  Копие от документа за регистрация по ЗДДС ако има такъв, заверен вярно с оригинала.

8. Определям комисия за провеждане на търга в състав:

9. Присъствието, закупуването на тръжни книжа и заявяването за участие в търга с явно наддаване е съгласно разпоредбите на чл.83, ал.1, ал.3, 4, 5 и 6 от Наредбата за придобиване, разпореждане и управление на общинско имущество на Община Велинград.

При закупени тръжни документи и заявено участие чрез подаване на оферта само от един кандидат, търгът се отлага с една седмица. Повторна процедура да се проведе при същите условия, час и място на 25.02.2021г. като удължавам срока за продажба на тръжна документация и внасяне на депозити до 15:30 часа на 24.02.2021г. и определям краен срок за подаване на тръжни документи  до 16.00 часа на 24.02.2021 г.

 

10. Заповедта с изключение на т.8 да се публикува съгласно чл.81, ал.1 т. 1 от  НРПРУОИ най-малко 15 дни преди датата на провеждане на търга в един местен вестник, на таблото за обяви в сградата на Община Велинград и сайта на Община Велинград.

За действията на комисията се съставя протокол, който се подписва от всички членове, участващи  в комисията.

Д-Р КОСТАДИН КОЕВ………………

КМЕТ НА ОБЩИНА ВЕЛИНГРАД

 

Коментарите са изключени!